FAQ

Vanliga frågor och svar


Jag kan inte logga in, vad gör jag då?

Om du inte kan logga in så prova gärna i första hand att trycka på glömt lösenord, skulle det ändå inte funka så går ni in på support flicken och skickar ett meddelande.


Min profil syns inte när jag söker?

Om er profil inte syns kan detta bero på att ni inte bockat i att er profil skall vara synlig på sidan, detta gör ni under inställningar när ni är inloggade.


Kostar det något att gå med i friOffert?

Just nu är det kostnadsfritt att gå med i friOffert.se


Hur gör jag för att bli medlem?

Klicka bara på registrera på startsidan och följ anvisningarna


Vilka betalningsalternativ finns det efter att det fria året har gått ut?

Man betalar med kort via Payson


Hur går det till när en kund gör en förfrågan?

En kund gör ett val utav de företag som han/hon vill göra en förfrågan till, sedan skickar denne ett meddelande som företaget sedan kan se när dem är inloggade. Kunden anger om han/hon vill bli kontaktad antingen via e-mail eller per telefon, sedan är det upp till företaget att ta kontakten med kunden.


Hur fungerar offertkorgen?

I offertkorgen samlas alla dina företag du lägger till under din vistelse på sidan, när du känner dig nöjd med de företag du hittat går du till offertkorgen och fyller i uppgifterna som önskas, sen skickas ett individuellt meddelande ut till varje företag och beroende på hur du önskat att bli kontaktad så kommer företagen att kontakta dig antingen via email eller per telefon.


Min tjänst finns inte bland alternativen.

Meddela oss vilken/vilka tjänster du erbjuder som kommer vår tjänstelista att uppdateras och du kan sedan ändra under ditt företags inställningar.


Tar friOffert ansvar för företagen som finns på hemsidan?

Nej, friOffert kan inte kontrollera eller ansvara för företagen eller deras utförda tjänster.